2.závod Mistrovství ČR v autokrosu 2003 |
|
Nová Paka |
11.5.2003 |
Noční déšť, který vytrval do ranních hodin, notně smočil trať. Zejména v zatáčce pod
sjezdem z nejvyššího bodu tratě se vytvořila velká kaluž, v níž se stroje v prvním
tréninku doslova topily. Pořadatelé totiž trať před měřenými jízdami neupravili.
Na rozpravě tento krok zdůvodňovali tím, že těžká mechanizace by stav tratě ještě více
zhoršila. Jezdci a členové týmů však podobný postoj kritizovali, zejména pak Tomáš
Hrdinka st. Déšť však pomalu ustával a během hlavního závodu dokonce chvílemi svítilo sluníčko. Také trať po zásahu pořadatelů začala vypadat velmi dobře. Závody, které pak mohli diváci sledovat, stáli skutečně za to. |
Divize 3 do 600 ccm | |
Průběh závodu | Fotografie |
Trénink První měřený trénink byl pro mladé závodníky doslova utrpením. V úvodní skupině nastoupili všichni jezdci. Postupně však přibývalo těch, kteří první jízdu raději vynechali. Z poslední skupiny už na start nenastoupil nikdo. Důvod byl jediný - hluboké bláto a četné kaluže vody na trati měnily závodní stroje v hroudy bláta. Riziko poškození techniky bylo vysoké a dosažené časy na jedno kolo se nakonec ukázali cca o 10 vteřin pomalejší než v jiných letech! Pořadatelé před druhým tréninkem trať upravili a tak do něj nastoupilo všech 23 převzatých strojů. Nejlepší čas zajel překvapivě Jakub Knoll, jen o 7 setin vteřiny byl horší Vít Nosálek (vítěz tréninku z předchozího závodu v Humpolci) a třetí Jan Jež. I.série První jízda vyšla nejlépe Tomášovi Hrdinkovi. Vítěz tréninku Knoll se musel spokojit s druhým místem. Třetí v pořadí Lubomír Pokluda měl na oba své soupeře velkou ztrátu. Do druhé jízdy nejlépe odstartoval Radek Šott, ale již ve druhém kole odstoupil a jeho místo zaujal Vít Nosálek, který jej udržel až do cíle, přestože na něj útočil Zdeněk Antony. Třetí místo obsadil Lukáš Knap, kterého atakoval Petr Borka. Ten ale po kolizi s Knapem odstoupil. Třetí jízdu bezpečně vyhrál Aleš Hrdinka. O druhé místo však bojovala trojice jezdců v pořadí Petr Glombica, Jan Jež a Libor Kříž. Rozhodnutí jejich souboje přinesl až samotný závěr jízdy. Ihned po nájezdu do posledního kola vyšlehly z Křížova stroje plameny a tento jezdec musel odstoupit. Celou dobu druhého Glombicu předjel v posledním okruhu Jež. II.série Při startu první jízdy se zdálo, že Jan Jež předčasně odstartoval, ale jízda zastavena nebyla. Jež se dostal na čelo, a přestože na něj dotíral Aleš Hrdinka, už své první místo nepustil. Zajímavý souboj se odehrával o třetí místo, kde spolu bojovali Petr Glombica, Aleš Němeček a Radek Šott. První dva jmenovaní postupně Šottovi poodjeli. V předposledním kole předjel pěkným manévrem Němeček Glombicu, u kterého se v posledním okruhu objevily technické problémy, jenž ho nakonec donutily odstoupit. Jízdu tedy vyhrál Jež, před Alešem Hrdinkou a Alešem Němečkem. Start druhé jízdy nevyšel Lubomíru Pokludovi, přestože stál v první řadě, propadl se na konec startovního pole. Stíhací jízdou se ale už ve druhém kole propracoval na třetí místo. Na čele jezdil Tomáš Hrdinka. Ten měl však v závěru problémy se svým strojem a musel zpomalit. Toho využil Zdeněk Antony - Hrdinku předjel a v rozjížďce zvítězil. V posledním kole se před Hrdinku dostal ještě Pokluda. Pěkné souboje mezi sebou sváděli jezdci na dalších místech v pořadí - Petr Borka, Vladislav Štětina a Jiří Šikola. O pořadí ve třetí rozjížďce se rozhodlo již v první kole, kdy na trati zbyly jen tři pojízdné vozy. Na prvním místě jel s náskokem Vít Nosálek, druhý Libor Kříž a třetí Lubomír Piter. Odstupy mezi jezdci se postupně zvětšovaly a tak se pořadí už do cíle nezměnilo. III.série Po startu první jízdy zavřel Aleš Hrdinka Jana Ježe ke svodidlu. I když Jež projevil snahu zabránit kolizi, byl to právě on, kdo na ni doplatil. Na čelo se dostal Aleš Němeček, následován Hrdinkou, který na něj během jízdy marně útočil. Třetí projel cílem Radek Šott. Zajímavý vývoj mělo pořadí na dalších místech. Nejprve na páté místo Lukáše Knapa útočil Petr Charouz. Pak se Knap pokoušel dostat před Petru Kramářovou. Předjíždějící manévr mu však nevyšel. Naopak předjel jej Charouz, který pak začal usilovat o čtvrté místo. Ani jemu se to nepodařilo a i on tím ztratil svoji pátou pozici. Čtvrtá proto dojela přece jen Petra Kramářová, před Knapem a Charouzem. První kolo druhé jízdy nejlépe zvládl Lubomír Pokluda. Ve druhém kole se však před něj dostal Tomáš Hrdinka a Zdeněk Antony. Boj se odehrával zejména o čtvrté místo. Petra Borku atakoval Petr Glombica. Teprve v posledním kole se Glombica prosadil na čtvrtou příčku. Jak se ale později ukázalo, realizoval své předjetí v místě, kde byl vyvěšen žlutý prapor. Glombica byl tedy z jízdy dodatečně vyloučen. Pořadí v jízdě - Tomáš Hrdinka, Antony, Pokluda a Borka. Finále B Finále B vyšlo nejlépe Jakubovi Knollovi. Bezpečně vyhrál před Radkem Šottem a Petrem Borkou. Zajímavější momenty jízdy se odehrávaly na dalších pozicích. O čtvrté místo Vladislava Štětiny usiloval Lukáš Knap a Jiří Šikola. Knapovi se podařilo Štětinu skutečně předjet. Taktéž i Šikola se dostal před Štětinu. Bohužel však pro něj v místě, kde byl vyvěšen žlutý prapor, což znamenalo vyloučení z jízdy. V posledním kole se zdálo, že Knapovi přestává jet stroj. Velmi zpomalil a Štětina se na něj ihned dotáhl. Předjet jej však nemohl, neboť se oba nacházeli v místě, kde byl vyvěšen žlutý prapor. Nastal zmatek, kdy pomalu jedoucí Knap jel z pravé strany tratě do levé (jako kdyby Štětinu blokoval) a Štětina jel pomalu stále za ním. Zezadu se k nim přiřítil Lubomír Piter, který prapor neprapor oba předjel. Knapovi se posléze stroj "chytil" a Štětinu už před sebe nepustil. Pořadí finále B tedy značně ovlivnili diskvalifikace. Zvítězil, jak už bylo řečeno, Knoll před Šottem a Borkou. Čtvrtý byl klasifikován Knap, pátý Štětina, šestá Petra Kramářová, která zůstala stát na trati pro poruchu již ve třetím kole. Sedmý Petr Charouz neměl započítán ani jeden celý okruh. Od osmého místa byli klasifikováni "hříšníci" jízdy v pořadí Piter, Glombica a Šikola. Finále A Start finálové jízdy se musel opakovat. Předčasně se pohnul Vít Nosálek. Na opakování startovací procedury vydělal Aleš Němeček, neboť mu těsně před startem zhasl motor. Před druhým startem mu však zhasl znovu. Byl odtlačen mimo startovní prostor, odkud však odjel do jízdy. Sportovní komisaři ho za to vyloučili. Němeček ale na černou vlajku vůbec nereagoval, přestože mu ji pořadatelé ukázali hned několikrát. Následoval tvrdý postih - vyloučení ze závodu! Nejlepší start měl Tomáš Hrdinka. Za ním se na druhém místě objevil Nosálek, ale tvrdý útok třetího Aleše Hrdinky byl patrně důvodem jeho odstoupení v prvním kole. Aleš Hrdinka se dotáhl na Tomáše a začala jejich "příbuzenská" bitva. Mnozí si v tu chvíli vzpomněli na jejich karambol v Humpolci. Bojovalo se i na dalších místech. Na třetího Jakuba Knolla dotíral Zdeněk Antony. Knoll nakonec svého soupeře za zády neudržel a musel se spokojit se čtvrtým místem. I tak však musel být spokojen, vždyť se do závěrečné jízdy probojoval z finále B. Na čele závodu se Alešovi Hrdinkovi podařilo předjet synovce Tomáše. Tomáš navíc v posledním kole ve sjezdu z nejvyššího bodu tratě chyboval. Alešovi proto již nic nebránilo v cestě za vítězstvím. Ve finále zvítězil Aleš Hrdinka před Tomášem Hrdinkou, třetí dojel Antony, čtvrtý Knoll. Jen tito čtyři jezdci měli plný počet kol. Na pátém místě byl klasifikován Pokluda, šestý Šott, sedmý Kříž a osmý Nosálek. Aleš Němeček byl vyloučen ze závodu stejně jako Jan Jež, který se na startu finále ani neobjevil. Důvod, proč i jemu se žádné body do celkové klasifikace nezapočítávají, mi ale není znám. |
Jiří Šikola |
Jakub Knoll |
Výsledky závodu divize 3 do 600 ccm | ||||
Pořadí | St.číslo | Jméno jezdce | Stroj | Zisk bodů |
---|---|---|---|---|
Finále A | ||||
1. | 3 | HRDINKA Aleš | Kawasaki 600 | 20 |
2. | 1 | HRDINKA Tomáš | Yamaha 600 | 17 |
3. | 14 | ANTONY Zdeněk | Honda 600 | 15 |
4. | 10 | KNOLL Jakub | Kawasaki 600 | 13 |
5. | 24 | POKLUDA Lubomír | Yamaha 600 | 12 |
6. | 6 | ŠOTT Radek | Honda CBR 600 | 11 |
7. | 26 | KŘÍŽ Libor | Kawasaki 600 | 10 |
8. | 2 | NOSÁLEK Vít | Kawasaki 600 | 9 |
9. | 8 | NĚMEČEK Aleš | Honda CBR 600 | E |
10. | 11 | JEŽ Jan | Kawasaki 600 | E |
Finále B | ||||
11. | 7 | BORKA Petr | Kawasaki 600 | 6 |
12. | 13 | KNAP Lukáš | Honda CBR 600 | 5 |
13. | 12 | ŠTĚTINA Vladislav | Honda 600 | 4 |
14. | 21 | KRAMÁŘOVÁ Petra | Honda CBR 600 | 3 |
15. | 27 | CHAROUZ Petr | Yamaha 600 | 2 |
16. | 19 | PITER Lubomír | Kawasaki 600 | 1 |
17. | 9 | GLOMBICA Petr | Honda 600 | 1 |
18. | 22 | ŠIKOLA Jiří | Kawasaki 600 | 1 |
Nepostoupil z rozjížděk | ||||
19. | 74 | PAŽOUT Tomáš | | R |
Neklasifikováni | ||||
- | 20 | ŠVÁBENSKÝ Martin | Yamaha 600 | N |
- | 23 | KŘÍŽEK Zdeněk | Honda CBR 600 | N |
- | 25 | PASDIORA Daniel | Honda 600 | N |
- | 5 | SAMOHÝL Martin | Yamaha 599 | N |
E ... jezdci byli vyloučeni ze závodu |
Divize 3 do 1600 ccm | |
Průběh závodu | Fotografie |
Do závodu bylo převzato celkem 13 závodníků se svými stroji. Oproti Humpolci chyběl Roman Kalvoda. Poprvé se letos před českým publikem objevil Ladislav Hanák. Trénink Nejlepšího času v tréninku dosáhl Petr Turek. Výborně si vedl Ondřej Musil, který na druhém místě ztrácel pouhých 0,6 s. Třetí Hanák už měl na Turka ztrátu téměř dvě vteřiny. Smůlu měl Robert Škola. Po technických problémech v Humpolci, kdy se na trati vlastně ani neobjevil, absolvoval pouze část druhého měřeného tréninku a jeho nový stroj opět nevydržel. Problémy s technikou měl i Lukáš Hampl a ani jeho diváci v závodě už neviděli. I.série Úvod první jízdy ozdobil kontaktní souboj o třetí místo mezi Pavlem Němečkem a Michalem Jančíkem. Němeček všechny útoky odrazil a dojel do cíle jako třetí. Zvítězil suverénně Petr Turek před Ladislavem Hanákem. Ve druhé jízdě nenašel konkurenci Ondřej Musil a s náskokem zvítězil. Druhé místo uhájil Marek Kalenský před neustále dotírajícím Radimem Osičkou. II.série První jízdě opět kraloval u nás asi bezkonkurenční Petr Turek. Druhý skončil Radim Osička. Na třetím místě jezdil nejprve Ladislav Hanák, ale ve čtvrtém kole odstoupil (v dalším průběhu závodu již bohužel nepokračoval) a tak třetí místo připadlo snaživě jedoucímu Radku Nosálkovi. Ze svého skvělého startu vytěžil ve druhé jízdě Marek Kalenský. Dostal se na první místo, i když zprvu musel odrážet útoky za ním jedoucího Pavla Němečka. Ten byl pro změnu atakován Ondřejem Musilem. Kalenskému se podařilo poodjet a vytvořit si drobný náskok. Boj o druhém místo mezi Němečkem a Musilem ale trval dál. Ukončila ho až havárie Musila. V závěru jízdy se Němeček ještě začal dotahovat na Kalenského. Jeho vítězství však už neohrozil a zůstal druhý. Třetí místo patřilo Michalu Jančíkovi. III.série První jízda již tradičně patřila Turkovi. Druhý dojel Radim Osička. O třetí místo si to mezi sebou rozdávali Radek Nosálek, Ondřej Musil a Jiří Svoboda. Na tento souboj doplatil Musil, když v jednom okamžiku skončil mimo trať. Sice se ještě na ni vrátil, pokračoval však už jen velmi pomalu. Svoboda v předposledním kole předjel Nosálka a projel cílem jako třetí. Druhá jízda příliš vzruchu nepřinesla, neboť ze čtyř startujících jezdců projeli cílem první kola jen tři - Pavel Němeček, Marek Kalenský a Zdeněk Šamonil. Ve stejném pořadí a s velkými rozestupy projeli nakonec i cílem posledního kola. Finále Po startu šel do čela Petr Turek. Na druhé místo se prosadil Marek Kalenský. Třetí odstartoval Pavel Němeček a právě jeho souboj se čtvrtým Radimem Osičkou a pátým Ondřejem Musil byl ozdobou finálové jízdy. Tito jezdci předváděli skutečně nádherný souboj kolo na kolo. Chvílemi jeli všichni tři takřka v jedné řadě vedle sebe. Pod největším tlakem byl Osička. Útočil na třetí místo a zároveň odrážel pokusy Musila. Snad proto v posledním kole přeci jen svou pozici neuhlídal a Musilovi se podařilo jej předjet. Cílem projel první Turek před Kalenským. Třetí byl Němeček, čtvrtý Musil, pátý Osička. Jako šestý skončil Jiří Svoboda a sedmý Radek Nosálek. S jedním kolem ztráty byl na osmém místě klasifikován Martin Medáček. Deváté místo v pořadí finálové jízdy patřilo Zdeňku Šamonilovi, kterého v průběhu druhého kola tvrdě atakoval Svoboda. Šamonil skončil v hodinách, čímž velmi ztratil. V dalším kole (tentokrát již nikým neohrožován) však po jezdecké chybě stejně odstoupil. Na start finále nenastoupil Michal Jančík a byl proto klasifikován na posledním desátém místě. |
Fotografie zatím připravuji! |
Výsledky závodu divize 3 do 1600 ccm | ||||
Pořadí | St.číslo | Jméno jezdce | Stroj | Zisk bodů |
---|---|---|---|---|
Finále A | ||||
1. | 1 | TUREK Petr | Škoda 1596 | 20 |
2. | 16 | KALENSKÝ Marek | Opel Tygra 1298 | 17 |
3. | 2 | NĚMEČEK Pavel | Suzuki GSX 1300R | 15 |
4. | 12 | MUSIL Ondřej | Suzuki 1300 | 13 |
5. | 5 | OSIČKA Radim | Toyota EVO 1600 | 12 |
6. | 15 | SVOBODA Jiří | Suzuki GSX 1300 | 11 |
7. | 6 | NOSÁLEK Radek | VW 1600 | 10 |
8. | 7 | MEDÁČEK Martin | VW 1598 | 9 |
9. | 29 | ŠAMONIL Zdeněk | Škoda 1600 | 8 |
10. | 18 | JANČÍK Michal | Honda 1600 | 7 |
Neklasifikováni | ||||
- | 3 | HANÁK Ladislav | VW 1600 | N |
- | 10 | HAMPL Lukáš | VW 1596 | N |
- | 11 | ŠKOLA Robert | VW 1595 | N |
Divize 3 do 4000 ccm | |
Průběh závodu | Fotografie |
K ranní technické přejímce se dostavilo celkem 12 jezdců. Poprvé se letos představil Václav Fejfar. Práci na svém stroji dokončil doslova těsně před závodem a v rámci zkoušení přijel do Nové Paky po vlastní ose! K prvnímu závodu v nové sezóně nastoupil také Josef Pagač. Český fanoušek však stále postrádá loňského mistra ČR Petra Bartoše a dalšího favorita šampionátu - Milana Stárka. Oba ještě nemají připravené nové stroje. Tomáš Hrdinka st. zase prý údajně nastoupí až posledních čtyřech závodech. No, uvidíme... Trénink Trať v Nové Pace je pro Václava Fejfara tratí domácí. Zná ji opravdu dokonale, a proto pravidelně vítězí v měřených trénincích. Nejinak tomu bylo i letos. Jen o dvě desetiny horší čas zajel Jaroslav Hošek, jenž se už na zdejší trati také něco najezdil. Třetí byl pak Jan Smrž, který přijel do Nové Paky po úspěšném tažení Portugalskem. I.série Hned první jízda přinesla tvrdé boje na trati. Po startu došlo ke kontaktu mezi Janem Smržem a Václavem Fejfarem. Prvně jmenovaný se dostal do čela, následovaný právě Fejfarem. Třetí jezdil nestárnoucí Josef Keřka, ale ve druhém kole jej v zatáčce pod sjezdem z nejvyššího bodu tratě tvrdě předjel Aleš Pařízek. Při nájezdu do třetího kola se však Pařízkovi rozvlnil stroj. Ve snaze jej srovnat, zkřížil cestu Keřkovi, který chtěl využít jeho chyby k návratu na třetí místo. Následovala kolize, na níž doplatil Pařízek - v jízdě už nepokračoval. O první místo zatím bojovali Smrž s Fejfarem. Smrž měl však defekt kola a musel odstoupil. Cílem projel první Fejfar s velkým náskokem před Josefem Keřkou. Třetí místo obsadil Roman Švábenský. Motor jeho stroje ale od počátku vydával podivné zvuky. Druhou jízdu vyhrál Jaroslav Hošek, dotíral na něj sice Roman Keřka, ale marně. Z boje o třetí místo vyšel lépe Jaromír Štětina, kterého atakoval Stanislav Kravka. Ten si ale v přemíře snahy při nájezdu do posledního kola škrt o svodidla u cílové věže přece jen více než je obvyklé. II.série Start první jízdy se opakoval třikrát. Opakované popojetí Jaroslava Hoška znamenalo jeho vyloučení z jízdy. Potřetí zase pro změnu neudržel nervy na uzdě Roman Keřka. Tou dobou již byly slyšitelné problémy Jaromíra Štětiny, který si tak mohl o zopakování třetího místa z první série nechat jen zdát. Dojel sice do cíle, ale až na pátém, posledním místě. Po startu šel do čela Roman Keřka. V zatáčce pod sjezdem z nejvyššího bodu tratě si ale jeho stroj vybral slabší chvilku a Keřka málem odstoupil. Do čela se dostal David Horák následován Smržem a Štětinou. Keřkův stroj znovu ožil a jeho jezdec projel cílem prvního kola na čtvrtém místě. V následujícím okruhu se Keřka dostal až na druhou pozici a v dalším kole se vrátil na první místo, které udržel do cíle. O druhou příčku bojovalo trio Horák, Smrž a Kravka. Méně zkušeného Horáka předjel ve čtvrtém kole Smrž. Útoky Kravky však Horák úspěšně odrážel. V posledním kole Kravka po sjezdu z nejvyššího místa tratě na Horáka zaútočil. Ten jej ale zavřel ke svodidlům. Po vzájemném kontaktu předvedl Horák jízdu po dvou kolech a následný brilantní vyrovnávací manévr. Kravka se proto na třetí místo neposunul. V cíli tedy bylo pořadí Roman Keřka, Smrž, Horák, Kravka a Štětina. Výborným startem se dostal ve druhé jízdě Aleš Pařízek z poslední řady až na třetí pozici, ale ve druhém kole chyboval a předjel ho Stanislav Horáček. Ve třetím kole pak Pařízek předvedl hodiny, čímž se propadl na poslední, šesté místo. Horáček se nechtěl spokojit se svým třetím místem a začal útočit na Josefa Keřku. Ve čtvrtém kole však jen s obtížemi zabránil střetu s odstaveným vozem Josefa Pagače a po půl kole odstoupil, neboť měl ulomené kolo. Vítězem jízdy se systémem start-cíl stal Václav Fejfar, druhý dojel Keřka. Třetí místo připadlo Romanu Švábenskému, jeho motor však opět nevydával nejlepší zvuk. III.série Start první jízdy se opět opakoval. Tentokrát se ulil Václav Fejfar. Nového startu se již nezúčastnil Jaromír Štětina. I přes předchozí napomínání měl nejlepší reakci Fejfar. Vedení si ohlídal až do cíle. O druhé místo Josefa Keřka během jízdy marně usiloval Stanislav Kravka. Druhá jízda slibovala drama, neboť diskvalifikace v předchozí sérii odsoudila Jaroslava Hoška ke startu z poslední řady. Přesto však tento zkušený závodník byl již po prvním kole na druhém místě, když jej téměř džentlmensky pustil před sebe Jan Smrž. Další dvě kola viděli diváci snahu Hoška dostat se před vedoucího Romana Keřku. Ve třetím kole po té, co oba jezdci úspěšně zdolali klesání z nejvyššího bodu tratě, zaútočil Hošek ve výjezdu ze zatáčky na Keřku. Jeho snaha o protáhnutí se mezi svodidly a Keřkovým strojem skončila kontaktem mezi oběma vozy, kterému napomohl Keřka, když kladenského závodníka přivřel ke svodidlům. Střet obou speciálů způsobil odmrštění Keřkovy tatry do břehu lemující trať. Stroj se po nárazu prakticky na místě zastavil a jezdec už dále nepokračoval. Hoškovi tak zůstala cesta k vítězství v rozjížďce volná, i když v posledním kole se mu zlověstně začalo kouřit z motoru. Druhý dojel Jan Smrž, třetí Aleš Pařízek. Finále Do finálové jízdy nejlépe vyrazil Jaroslav Hošek následován Romanem Keřkou a Václavem Fejfarem. Právě mezi dvěma posledně jmenovanými jezdci se odehrával souboj o druhé místo. V závěru jízdy se k nim přidal ještě Jan Smrž. Roman Keřka si ale druhou pozici ohlídal a projel cílem za vítězným Hoškem. Třetí místo patřilo domácímu Fejfarovi a čtvrté zbylo na Smrže. Ještě pátý Stanislav Kravka a šestý Roman Švábenský měli plný počet kol. Sedmý Josef Keřka absolvoval o okruh méně. Osmý byl klasifikován David Horák. Ve třetím kole odstoupil Aleš Pařízek, který v při kotrmelci poněkud změnil tvar svého stroje. Desátý Stanislav Horáček objel ve finálové jízdě pouze jedno celé kolo. |
Fotografie zatím připravuji! |
Výsledky závodu divize 3 do 4000 ccm | ||||
Pořadí | St.číslo | Jméno jezdce | Stroj | Zisk bodů |
---|---|---|---|---|
Finále A | ||||
1. | 2 | HOŠEK Jaroslav | Ford 1998 | 20 |
2. | 3 | KEŘKA Roman | Tatra 4000 | 17 |
3. | 8 | FEJFAR Václav | VW 2000 | 15 |
4. | 5 | SMRŽ Jan | Tatra Sport 3500 | 13 |
5. | 9 | KRAVKA Stanislav | Tatra 4000 | 12 |
6. | 4 | ŠVÁBENSKÝ Roman | Peugeot 3500 | 11 |
7. | 3 | KEŘKA Josef | Tatra 3500 | 10 |
8. | 19 | HORÁK David | Ford Cosworth 2000 | 9 |
9. | 18 | PAŘÍZEK Aleš | Tatra 3500 | 8 |
10. | 14 | HORÁČEK Stanislav | Tatra 3500 | 7 |
Nepostoupili z rozjížděk | ||||
11. | 6 | ŠTĚTINA Jaromír | Audi 1781 | 6 |
12. | 12 | PAGAČ Josef | Audi 3700 | 5 |
Své připomínky a dotazy můžete posílat na adresu david.pokorny@quick.cz
Optimalizováno pro rozlišení obrazovky 800x600 . Kódování
Windows 1250 .
Odladěno pro prohlížeče Microsoft Internet Explorer 6.0 .
Divize |
---|
Divize 3 |
Divize 3 |
Divize 3 |
Zpět na |
---|
mistrovství |
Přejít na |
---|
autokros |
Sezóna 2002 |
Sezóna 2001 |
Autokrosové odkazy |
Poděkování |
---|
I tentokrát bych chtěl poděkoval Jiřímu Šikolovi a Martinu Čechovi za spolupráci. |